Think pink

Leapsa de la Alexandra

Sunt… Cornea Nikita Alexandra

As vrea… sa fiu doctor!

Pastrez… amintirile de cand eram mica.

Mi-as fi dorit… ca toate zilele sa fie frumoase.

Nu imi place… atunci cand oamenii se cearta intre ei (asta-i buna, asta-i buna…).

Ma tem de… moarte.

Aud… foarte multe sunete.

Imi pare rau… atunci cand un om se simte trist sau e bolnav si as vrea sa-l ajut.

Imi plac… foarte mult caii, florile, natura si familia mea.

Nu sunt
… o persoana foarte fitzoasa. Si nici asa rea cum cred alti oameni. Eu sunt chiar vesela, bucuroasa, fericita!

Dansez… foarte multe stiluri de dansuri: hip-hop, tiganeasca si alte lucruri d’astea.

Cant… cantece de copii si alte cantece pe care le aud la televizor sau pe Internet.

Niciodata… n-as vrea sa-i fac cuiva rau si sa ranesc pe cineva in mod intentionat.

Plang cand privesc… oamenii ca se cearta sau se lovesc sau se injura. Mai plang cand unii oameni nu sunt alaturi de mine sau nu ma sustin (asta nu se intampla foarte des, doar atunci..pe la scoala. Dar nici asta nu se intampla foarte des).

Nu imi place de mine pentru ca… cum adica sa nu imi placa de mine?! La niciun om nu-i poate sa nu-i placa de el… Eu sunt multumita asa cum sunt si nu am niciun defect cu corpul meu, cu ce fac sau cum ma simt. Ati inteles?!

Sunt confuza… atunci cand oamenii nu se inteleg. Si mai sunt confuza ca nu pot sa inteleg foarte multe lucruri. Oamenii incearca sa imi spuna ceva, iar eu nu inteleg. Totusi, sunt la prima treapta. Mai am foarte multe…

Am nevoie de… bucurie, fericire si atata. Ca eu sunt o persoana foarte fericita, nu sunt bosumflata (cum cred alti oameni) .

Ar trebui… sa fie toata lumea fericita! Da?! Si sa aiba grija de natura. Ca atunci n-ar mai fi incalzirea globala, nimeni nu ar mai pati nimic si toata lumea ar fi fericita si bucuroasa…da?

Leapsa merge mai departe, catre oricine vrea sa o ia…

Standard

7 thoughts on “Leapsa de la Alexandra

  1. Alexandra says:

    Niki, in primul rand La Multi Ani! Abia astept sa-ti zic si face-to-face si sa jucam Monopoly si “De-a detectivii” sambata 🙂 In al doilea rand,imi place foarte mult cum ai raspuns la leapsa! E chiar o lectie de viata pentru oamenii mari. Te pup!

  2. Luci says:

    LA MULTI ANI SI SA TRAIASCA NIKIIIIIIIII !!Ai suflat in lumanari ?Cum a fost tortul, l-ai mancat deja sau astepti sa ajunga toata familia acasa? Vezi mananca si pentru noi o bucata in plus

    Te pupam Luci si cu trupa

    P.S. Ce ai scris tu mai sus te chiar descrie or asta e doar pentru blog? 🙂

  3. Carmen says:

    La Muuuuuuulti Aaaaaaaaaaaani, Niki!!!!!!!!!!!!
    Mii de pupici de la mine, sa cresti mare si sa ai parte de tot ce-ti doresti!

  4. niki says:

    @Alexandra De-abia astept sa fie sambata! O sa ne jucam Monopoly si alte jocuri (cum ar fi..Moara)

    De-abia astept sa ne vedem si chiar! e o lectie de viata…
    Spune si tu nu in engleza, ci in romana. Adica face-to-face..n-am inteles foarte bine stii?
    N-am facut foarte multa engleza si nu am invatat cuvintele astea, fata-n fata si din astea…Te pup!

  5. niki says:

    @Luci
    Sa stii ca n-am mancat tort azi. Am sarbatorit cu Magura si cu suc la scoala. Sambata va aparea tortul…Iti promit ca o sa mananc pentru fiecare dintre voi o bucata de tort in plus.
    De-abia astept cand voi sufla in lumanari. Am si sampanieeee!
    Te pup si multumesc de la multi ani!

  6. niki says:

    @Carmen
    Multumesc de laaaa muuuulti aniiiii, nikiiii! Si multumesc si pentru pupici.
    Da, sa am multa sanatate ca oricum am tot ce-mi doresc. Daca primesc si alte lucruri, oricum nu e nicio problema.
    Cu cat sunt mai multe, cu atat e mai bine. Dar nu asa era proverbul, asa-i? Te pupam toti, mai ales eu!
    PAAAAA!

Leave a comment