De pe la şcoală

Am absolvit clasa 1-a!!!

Am absolvit clasa  cu  rezultatate  foarte foarte bune, dar ma supara ca s-a terminat  dupa un an de rezultate si emotii dar am trecut cu bine.  O  sa-mi  fie dor sa scriu litere si cuvinte si la matematica  am invatat toate  numerele   de la  0-100.

Am avut o premiere  de absolvire foarte frumoasa. Ne-am distrat pe cinste si ne-am bucurat de momentul cand  ne-a premiat. Iar eu m-am bucurat cand mi-au spus ca am luat locul 1. Nu voi uita  momentul.

Cam atat  despre absolvirea mea. Paaaaaa!!!!!!!!!!!!!! 🙂 :):)

Mai jos, poze:

Standard

2 thoughts on “Am absolvit clasa 1-a!!!

  1. niki says:

    @Alina Multumesc! Si tu la fel, bucura-te! A venit vacanta si o sa ne distram. Nu prea mult…doar vreo trei luni.
    Toamna care vine o sa invat mai multe lucruri si o sa mai treaca inca un an cu experiente noi. Si ma bucur, pentru ca nu am de ce sa fiu trista. O sa invat multe lcururi, pana o sa termin clasele. Asta sper eu.
    Locul 1 este cel mai bun, iar eu l-am luat. Yeey! Paaa!

Leave a comment